برند یک محصول نیست. محصول تاریخ انقضا داشته و قابل دسترسی در قفسه فروشگاه می باشد، اما جایگاه برند در ذهن مشتری است. برند یعنی محصول یا خدمت بعلاوه یک هویت متمایز و یکتا. طراحی و مدیریت یک برند در بازاریعنی قدرت نفوذ در ذهن، قلب و روان مشتریان به نحوی که فقدان آن باعث کمبود احساسی برای مشتریان گردد. اقیانوس آبی با بهره گیری از مشاوران خبره و با استفاده از متدولوژی های کمی و کیفی و ترکیبی فرصتی را در راستای ایجاد و مدیریت یک برند متمایز را برای کمپانی ها در بازار مهیا نموده است.

مهمترین مزیت رقابتی یک برند ایجاد جایگاه ویژه در ذهن مشتریان است. نقشه ذهنی مشتریان و ترسیم آن به نحوی که ما را نسبت به رقبا متمایز و جایگاه ما را در بازار مشخص نماید اهمیت بسزایی دارد. جایگاه یابی یعنی تعیین استراتژی های مناسب برندینگ و نیل به آنها. همچنین طراحی پروتفولیو و معماری برند رکن اساسی استراتژی برندینگ و ایجاد ارتباط با مشتریان است. نقشه معماری برند تصویری بزرگ برای مدیران شرکتهاست تا بتوانند سرمایه های سازمان را بهتر راهبری کنند. در این راستا، مدیریت ارتباط با مشتریان و وعده برند که سمبل اعتماد یک شرکت در بازار است اهمیت بسزایی در ایجاد یک دانش کل نگر از برند را دارا می باشد. اما سوال مهم این است که چگونه وعده برند را محقق کنیم تا بتوانیم استراتژی های برندینگ را مناسبتر اجرا نماییم. دپارتمان مشاوره اقیانوس آبی در موارد ذیل می تواند بهترین راه کار ها را به شرکتها ارایه نماید.
 طراحی عناصر برند مانند نام برند- لوگو- کاراکتر- شعار- جینگل- بسته بندی- رنگ برند
 تدوین و اجرای استراتژی های برندینگ
 دیجیتال برندینگ
 برندسازی شخصی
 اندازه گیری ارزش ویژه برند
 ساختن تصویر برند
 شخصیت و جایگاه یابی برند
 طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی
جهت دریافت مشاوره به لینک زیر مراجعه نمایید.

فرم مشاوره پروژه ایی