موسسه کسب و کار اقیانوس آبی در سال 1393 با چشم انداز برندی هوشمند در مدیریت کسب و کار که انتخاب برتر مشتریان است متولد گردید. دکتر مهدی برزویی و دکتر مریم عسگری موسسین اقیانوس آبی هستند.

چـرا اقیـانوس آبـی؟

استراتژی اقیانوس آبی یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین استراتژی های کسب و کار میباشد. این استراتژی بر خلاف استراتژی اقیانوس قرمز که در آن کمپانی ها حیطه فعالیت خود را معطوف به بازار موجود کرده و بر سر مشتریان یکدیگر رقابت میکنند، تلاش دارد تا با خلق بازارهای جدید با دو رویکرد کاهش هزینه و افزایش ارزش برای مشتریان گام بردارد. الگوي تصميم‌گيري چهاراقدامي در این استراتژی که شامل حذف، کاهش، افزايش و ایجاد است، مبین چگونگی كاهش ساختار هزينه ها نسبت به رقبا و خلق ارزش قابل ارائه به مشتريان میباشد. بر این اساس، این موسسه از میان اسامی منتخب، اقیانوس آبی را بعنوان نامی آشنا در حیطه کسب و کار انتخاب نموده است.

لوگو موسسه کسب و کار اقیانوس آبی

لوگوی اقیانوس آبی نیز تداعی کننده یک بادبان است. در این لوگو چهار المان به رنگ آبی دیده می شود، که حرکت رو به جلو را ترسیم میکند. این چهار المان در لوگو، نشاندهنده چهار اصل استراتژی اقیانوس آبی می باشد. موسسه کسب و کار اقیانوس آبی، در راستای هویت سازی برند شرکت و تصویرسازی در ذهن مشتریان، هدف استفاده از این لوگو را انتقال پیامی میداند، که کلمات به تنهایی نمی توانند بیانگر آن باشند.

 خدمات موسسه کسب و کار اقیانوس آبی

⚫برگزاری دوره های آموزشی حضوری و مجازی در زمینه های کسب و کار، مدیریت و روانشناسی، مالی و بازرگانی، فناوری اطلاعاتی و بازار سرمایه

⚫برگزاری دوره های آموزشی مجازی در قالب وبینارهای تخصصی به شرکت ها و سازمان ها، امکان سنجی طرحهای کسب و کار، تهیه و تدوین طرح های توجیهی، توانمندسازی و ارائه خدمات ارزیابی و نظارت بر طرح ها و شرکت ها

⚫خدمات مشاوره مرتبط با کسب و کار شامل (بازاریابی، فروش، برندینگ)، بهبود سیستم‌ها و فرآیندهای سازمان، طراحی و استقرار ساختارهای مدیریتی

⚫ پروژه های سازمانی و تحقیقات بازار شامل انجام پروژه های سازمانی و تحقیقات بازار در قالب پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده، گروه های کانونی یا ترکیبی  از آنها

⚫خدمات سمینار تورهای آموزشی

⚫ ارایه خدمات گیمیفیکیشن به سازمانها و شرکتها

اقیانوس آبی

اقیانوس هوشمند

دریافت کامل فایل رزومه