دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 

مشاوره بازاریابی دیجیتال، شرکتها را جهت رسیدن به یک جایگاه مناسب در فضای دیجیتال توانمند ساخته و با تمرکز بر فرایندی که شامل ارزیابی، بهینه سازی و توسعه راه حل ها در کسب وکار می باشد آن را تثبیت می نماید. شرکت ها همیشه باید متدی را تدوین کنند که تضمین کننده تلاش ها و سرمایه گذاری های آنها در محیط مجازی باشد، پس برای رسیدن به آن نقطه ایده ال نیاز به یک مشاور متخصص و مجرب دارند.

شرکت اقیانوس آبی با داشتن مشاوران حرفه ای در این زمینه آماده است که به شرکتها و سازمانها در راستای اهدافشان نقشه راه استراتژیک دیجیتال مارکتینگ را ارایه نماید.  

 

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ سازمان را از یک چشم انداز دیگر می بیند که این مهم باعث می گردد مسایل سازمانی را بطور روشن تر دیده شود. در این مسیر، طراحی یک برنامه دیجیتال مارکتینگ جامع، استراتژی های مناسب و اجرای آنها بدرستی بر اساس شاخص های کلیدی تعریف می گردد. همچنین،  زمان برای سازمانها در دنیای کسب وکار بسیار کلیدی می باشد. از اینرو، مشاوره دیجیتال مارکتینگ یعنی حل مسایل سازمان در زمانی کوتاه و با رویکرد بازگشت سرمایه و بالا بردن عملکرد سازمان. در ادامه به موارد مهم در مشاوره دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

 

·         وب سایت: مشاور در این مرحله بر اساس نیاز و خواسته شرکت و با بکارگیری مناسبترین تکنولوژی جهت جذب مشتریان بیشتر و ارتقای توانمندی کسب وکار، طراحی وب سایت شرکت را انجام می دهد.

 

·         ارتباطات دیجیتال: از مهمترین فعالیت های مشاوره دیجیتال مارکتینگ طراحی پروفایل مشتریان بالقوه سازمان جهت اجرای یک برنامه 360 درجه مارکتینگ می باشد. از مهمترین فعالیت های کلیدی در زمینه ارتباطات، توجه ویژه به کانال های ارتباطی سازمان و تاثیرگذاری آنها مانند شبکه های اجتماعی و وب سایت می باشد.

 

·         استراتژی فروش: مشاور دیجیتال مارکتینگ تعیین می کند که چه کمپینی باید انتخاب گردد. چه زمان و چه پارامترهایی از بخش بندی از بازار می تواند تاثیرگذار تر باشد. چه محتوایی می تواند در راستای استراتژی های سازمان بوده و کدام تبلیغات می تواند برای مشتریان اثربخش تر باشد. تمامی موارد در یک جمله خلاصه می شود که چطور و کجا می توانیم محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم.


 

·        اندازه گیری عملکرد: اگر نتوانیم همه آنچه را که در پروژه طراحی کرده ایم اندازه بگیریم، کارآمدی بودن  نیستند. این شاخص ها شامل تعداد بازدید از وب سایت ما ، ROI کمپین های مختلف ما ، نرخ تبدیل ، مشتریان جدید و موارد دیگر می باشد. یک مشاور دیجیتالی به شما کمک می کند تا داشبورد آنلاین بسازید که به شما کمک می کند پیشرفت استراتژی دیجیتالی خود را با استفاده از داده های تحلیلی کنترل کنید و بینش هایی را در زمان واقعی به شما ارائه می دهد تا سریعتر استراتژی خود را بهتر کنید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه تماس حاصل فرمایید.

اقیانوس آبی

اقیانوس هوشمند