نویسنده دکتر مهدی برزویی  تبلیغات، بیلبورد، بازاریابی

آقای پال ساجت متخصص تبلیغات در زمینه استفاده از بیلبورد به طراحان تبلیغات چند توصیه دارد. از شش کلمه یا کمتر برای انتقال پیام خود در بیلبورد استفاده کنید. افراد بطور متوسط فقط شش ثانیه فرصت دارند که کلمات روی بیلبورد را بخوانند. هدف از استفاده از بیلبوردها جلب نظر مخاطبین و انتقال پیام به آنها میباشد، پس با شلوغ کاری باعث حواس پرتی آنها نشویم. کمپانی ها بر روی بیلبورد شماره تماس و آدرس اینترنتی خود را درج می کنند در حالیکه بیش از نود درصد از مخاطبین به آنها توجهی ندارند.

بیلبوردها باید هوشمند باشند نه باهوش. گاهی اوقات با بیلبوردهایی مواجه می شویم که در آن از نشان های پیچیده بصری استفاده شده است که بیلبورد را تبدیل به یک پازل کرده است. طراحان می خواهند با ساختن یک پازل مخاطبین را به چالش بکشند در حالیکه یک بیلبورد ساده بهترین راه ارسال پیام است. یک بیلبورد نمی تواند پیام کمپانی را انتقال دهد. پس تلاش کنید تعداد آنها را افزایش داده و شانس خود را در جذب بیشتر مخاطبین افزایش دهید. اگرچه هزینه یک بیلبورد 3D گرانتر از یک بیلبورد ساده است، اما آن بسیار موثرتر و جذابتر است.

اقیانوس آبی

اقیانوس هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *