نویسنده دکتر مهدی برزویی  بازاریابی، دهان به دهان، فروش، تبلیغات

تبلیغات دهان به دهان یکی از مهمترین ابزار افزایش فروش می باشد. اما امروزه این ابزار از Word-of-Mouth به

 Word-of-Mouse تبدیل شده است. فقط کافیست با  اتصال به اینترنت و با عضویت در شبکه های اجتماعی و چند کلیک در یک زمان کوتاه نقطه نظرات خود را منتقل کرد.

در ذیل به چند آمار در شبکه اجتماعی می پردازیم:

اقیانوس آبی

اقیانوس هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *