نویسنده دکتر مهدی برزویی بازاریابی، دهان به دهان، فروش، تبلیغات
تبلیغات دهان به دهان یکی از مهمترین ابزار افزایش فروش می باشد. اما امروزه این ابزار از Word-of-Mouth به
Word-of-Mouse تبدیل شده است. فقط کافیست با اتصال به اینترنت و با عضویت در شبکه های اجتماعی و چند کلیک در یک زمان کوتاه نقطه نظرات خود را منتقل کرد.
در ذیل به چند آمار در شبکه اجتماعی می پردازیم:
- · ۳۸ درصد از مردم برندهای مورد علاقه خود را به دیگران توصیه می کنند
- · ۲۳ درصد از خریداران آنلاین در انگلستان درباره خرید به دوستان و آشنایان خود کمک می کنند
- · ۸۵ درصد از خریداران آنلاین در چین تجربیات خود را از خرید در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند
- در حالیکه ۶۰ درصد از خریداران آنلاین درآمریکا اطلاعات مورد نیاز در مورد کمپانی ها را از دوستان خود در شبکه های اجتماعی گردآوری می کنند، این درصد در انگلستان ۵۰ درصد است.
اقیانوس آبی
اقیانوس هوشمند